GYIK
Gyakran ismételt kérdéseitek
Hol és hogyan tudom megrendelni a termékeket?
A termékek megrendelése csak a smartwallets.hu weboldalon lehetséges. Emailen, telefonon vagy személyesen nem rendelhetőek.
Megnézhető-e a termék boltokban, egyéb helyeken?
Nem, kizárólag a smartwallets.hu oldalon lehet a termékeket megtekinteni.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Szállítási partnerünk a Foxpost csomagautomata hálózat és a G4S futárszolgálat.
Mi az a Foxpost?
A Foxpost egy csomagszállító partnerünk, aki automatákba helyezi el a csomagot és nagyjából akkor veheted át amikor akarod. Az automaták (=terminálok) nyilvános helyeken vannak, olyasmit képzelj el mint egy értkémegőrző: „A Foxpost egy innovatív csomag átadó/átvevő rendszer. Az általad kiválasztott terminált bármely időpontban használhatod csomagod átvételére vagy feladására. Nincs sorban állás, adminisztráció, vagy futárra várás. Mi itt vagyunk a nap 24 órájában, a hét minden napján, akár ünnepnapokon is!”
Miért válaszd a Foxpost-ot?
„A Webox leszerződik a kereskedőkkel, hogy a kedvenc webáruházaidból rendelhess a Webox terminálokba. Ha befejezted a vásárlást, kérd a Webox szállítási módot, és válaszd ki a számodra legmegfelelőbb terminált. Ezután elvisszük a csomagodat a kívánt terminálba, aminek minden egyes lépését követheted. Amint a csomagod megérkezett SMS-ben és e-mailben értesítünk az egyedi nyitókódról. Ezután bármikor átveheted a csomagodat 72 órán belül.“
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Fizethetsz bankkártyával, előre utalással, utánvéttel.
Honnan tudom, hogy a fizetés sikeres volt?
A fizetésről mindig kapsz visszaigazolást, jó esetben még bankod is értesít sms-ben! Ha még mindig kételyeid lennének akkor javasoljuk, lépj be az online bankodba és ellenőrizd a kifizetéseket.
Elérhető-e más színben egy termék, mint ahogy az az oldalunkon feltűntetésre került?
Nem.
Van-e raktáron abból a termékből, ami a rendszer szerint nem elérhető?
Nincs.
Visszavesszük-e a vásárolt terméket?
Az átvétel napjától számított 14 napon belül élhetsz a visszaküldési jogoddal, de csak abban az esetben tudjuk visszavenni a terméket, ha rendelkezel róla számlával, valamint ha a termék és a csomagolása is egyaránt sértetlen.
Mennyi a „garancia”?
Garanciális feltételinkről itt tájékozódhatsz.
Baja lett, visszaküldeném...
Mielőtt kapcsolatba lépsz velünk ezügyben, kérünk olvasd el alaposan a garanciális feltételeinket itt.
Számla mindenképpen kelleni fog, természtesen nem vonatkozik karcolásokra, kopásokra, törésekre, vagy esetleg láthatóan szándékos rongálásra hogy visszavegyük mert mondjuk kicsúsztál a fenti 14 napól... Biztosíthatunk felőle, hogy korrekten kezelünk minden reklamációt, mi is azt szeretnénk, hogy elégedett legyél.
Nem fér bele a kártyatartóba annyi kártya amennyi a leírásban szerepel...
A tárolható kártyák száma függ azok vastagságától is, ezért a megadott ~értékek hozzávetőlegesek.